Låt mig vara!

Shiit vad jag fryser, jag överdriver inte när jag säger at mina naglar och händer börjar bli helt blå. Läskigt.
Lugn dag idag hoppas jag, jag ska in till stan och hjälpa Hanna med sina barndansare idag och sen hem för att hjälpa till med packning och liknande och få lite matematik gjord.
Jag somnade inte förrän efter tre i natt och då hade jag ändå gått och lagt mig redan vid halv elva.... Hittade ingen ro.
Idag hade jag helst av allt bara velat stänga dörren om mig, legat kvar i sängen och glott in i väggen.

Det hade inte känts fel att vara inlindad i flera utav filtarna från Himla just nu samtidigt som man får vara i en trygg famn...



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test