Kropp & Själ

Har precis bytt och och duschat. Det var kanon att träna ikväll, kul att Malin faktiskt var med idag också! Men jag märker av att min kropp inte mår speciellt bra just nu. Jag har ingen matlust alls längre och dom få gångerna jag blir hungrig och faktiskt får i mig mat så får jag ont i magen och blir illamående efteråt. Jag är ingen kroppslig psykolog men jag fattar ju att detta baror på stress.

Jag och mamma handlade hem en massa god frukt, detta är min enda näring för ett par dagar nu.
Det ska ju tydligen rena kroppen och pigga upp (om man klarar sig igenom de första dagarna) och jag måste måste måste bli bättre på att dricka vatten!!!
Jag ska försöka sova snart, är inte trött men jag får väl läsa lite för att locka fram tröttheten.
Har knappt någon skola alls imorgon, kulturhistoria mellan 10,40-12 inte så farligt och sen ska jag till tandläkaren.
Ska låta bli att göra planer för imorgon, jag ska fan ta det som det kommer!

Sov så gott!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test