Kan det inte ta slut?!

Jasmin är i Turkiet och har inget kvar i skolan och hanna har inte heller något men så sitter jag här och drunknar fortfarande i skolarbete!!! Jag dööör:P
Har hållt på med jympan hela dan och försöker memorera det nu men fick i alla fall komma till Hanna en stund och ha det lite mysigt:D
Har även ett naturkunskapsarbete och ett matteprov den här veckan så det är bara att ligga i!
I övrigt sitter jag här vid datorn då och då och väntar och hoppas på att New Moon trailern ska läggas ut på you tube:D Jag vill se den nu!! Inte imorron! haha:) skadad....
Väntar också på att mamma och pappa ska lägga sig så jag kan inta soffan. Sover där sen i går då en spindel har ockuperet mitt rum:P As usual...
Hörs! Pussar //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test