Just another tuesday

Jag sitter och funderar på vad fan som hänt under dagen som kan vara värt att nämna men kommer nästan inte på något.
Vi tre tjejer spenderade håltimman på ett fik och "pluggade", pratade nog mest om allt annat och helsingborgresan som närmar sig till helgen. Skolan var som vanligt, idag varken till eller från direkt. Fick ha ett litet hemligt samtal med min teaterlärare där han berättade om att hur begåvad jag var och att jag har en stor talang som jag inte få låta gå till spillo. Han ser tydligen stor potensial och att jag är vacker på scen. Jättekul att få höra sånt när man aldrig riktigt känt sig sedd på scenen av sina lärare. Jag har aldrig fått höra varken att jag är bra eller dålig, vilket är värst tror ni, att inte få någon respons alls eller höra att man måste förbättras?

Sen mötte jag upp Sarah och så fick jag skynda mig till min lilla doktor för spruta nr 2 mot livmoderhalscanser. Sen blev det dags för fika nr 2 och denna gång med Sarah innan styrelsemötet skulle äga rum. Jag är inte så onyttig som det låter, första fikan drack jag bara en kopp te =)
Jag är såå trött på babbel nu efter allt prat på mötet och vår nya orförande har ju verkligen ingen koll haha, stackarn!
Sen cyklade jag hem och fick ett ryck om att träna. På med träningsskorna och ut för att gå 2 km och springa 2 km, sköönt!
Duschade och nu sittrj ag och bläddrar i en tidning och kollar semifinalen, eurovision...
Sveriges bidrag är slappt som fan, fick reda på att mitt favorit bidrag kommer först på torsdag, Azerbaijan!

Nej, nu ska datorn stängas av för kvällen!
Puss / Jasmin

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är bättre att få kritik och krav på att förbättras, det betyder att personen som ställer kraven sett dig och ser potensial i dig. Han ser att det kan hända mycket och tror att du säkert klarar av att jobba och förbättra ;)

Jobba på!

2009-05-14 @ 19:28:37
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test