Jasmins shopping

Hallå gott folk!
För någon timme sen så kom jag hem till lilla Skogstorp igen, rätt skönt att vara hemma.. Borta bra men hemma bäst, fast det känns lite tråkigt också av den anledningen att skolan väntar och verkligheten gör sig påmind igen.
Fast snart är det ju dags för nästa resa, exakt om två veckor vid den här tiden ligger jag vid poolen och solar vid hotellet i Turkiet. Haha tror ni jag längtar eller?

Snart så ska jag göra mig klar för att gå ut och ta en promenad och jogging tur, känner mig rätt uppblåst efter denna helgens "matvanor". Är ganska trött men hoppas att det ger lite energi. I så fall ska jag försöka uppdatera er om vår lilla helg. Men sålänge bjuder jag på mitt shopping resultat!


Det mönstrade linnet är jätte mjukt och tunt, köpte det i en större storlek så att jag kan ha det till leggins också, det vita är en favorit i repris som används flitigt av mig. Tunikan är ju bara helt underbar och färgen passar mig faktiskt väldigt bra, blir nog skön att ha i Turkiet.

Det blev inte så mycket shopping för någon utav oss och speciellt inte i Helsingör, men hittade i alla fall ett par söta leggins på H&M i Danmark.



Jasmin

Kommentarer
Postat av: sannie

tack så jätte mycket :$$

2009-05-17 @ 19:56:01
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test