Jag, liten prinsessa?

Vaknade och gick upp vid 10 idag, fast trodde verkligen att klockan bara var runt 08.00 haha jag är verkligen inte en van sovare. Jag och familjen satt och åt en lång god frukost tillsammans för ovanlighetens skull och jag tycker det var skitmysigt! Sen drog vi iväg mot stan för att leta efter ett par skor till mig och lillsyrran, jag har nämligen inga lämpliga skor att ha i Turkiet, tygskor där är ju ganska kasst och blir ju förbannat varmt. Men tyvärr httade jag inga bra.
Sen så åkte vi vidare för att kolla på ett bröllop mamma ville se, föräldrar till ett par barn där mamma jobbar skulle gifta sig och det var jättemysigt! Inte alls ett sånt bröllop jag ser mig själv stå som brud i men det var jättefint. Alla bröllop har sin charm och det finns nog inte fula bröllop egentligen, det är ju symbolen och kärleken som gör det hela i alla fall.
Men en sak jag aldrig aldrig aldrig skulel tänkta mig är att typ gifta mig på arlanda eller uppe i ett stadshus, nej, jag är mer åt det sagolika, "omoderna" hållet där jag får lov att vara prinsessa för en dag.

Jag får hoppas att jag någongång får chansen att vara den lilla prinsessan jag alltid drömt om =)

Nu till verkligheten, idag så ska jag försöka hjälpa till lite här hemma och kolla in vad jag vill ha med mig när vi åker.
Lite matte vore kanske inte heller så dumt att få gjort inför nationella på tisdag, ska bli så sköönt att få det gjort!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test