Jag leker fotograf

Igår kväll när jag hade ruskigt tråkigt så tog jag med mig lillsyrran ut på en liten promenad ner till havet och med oss hade vi hennes digitalkamera. Så hon fick agera modell medan jag lekte fotograf.
Jag gillar en del bilder väldigt mycket, därför visar jag dom för er! Säg gärna vad ni tycker!

 


Alla bilder är helt oredigerade, men jag tycker färgerna är ganska fina som dom är. Men när jag orkar och får lust så ska jag fixa skärpan och konstrast.. Lite smått och gott. Sen är det ju bara den där jävla designen på denna bloggen som ska skapas också. Någon som känner sig manad?

De två övriga är något utflippade men har sin roliga karaktär ändå =)



Jasmin


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test