I'm on my way!

Okej, jag erkänner jag har knappt kunnat hålla mig från bloggen. Har kikat in och läst och funderat på om jag ska skriva ett inlägg men så är det. När man bestämmer sig för att inte göra det så blir behovet desto större.
Nåväl, nu är min resväska packad och klar och otroligt nog så har jag lyckats hålla mig under de där 20 kg som är maxvikten. Min väger nog 13 kg, haha. Jag har inte riktigt fattat att vi faktiskt åker imorgon, jag tror det kommr när vi sätter oss i bilen på väg till Landvetter.



Jag kanske ska berätta det att jag mår mycket bättre nu också, för er som vill veta.
Mer än så ska jag inte plåga er om det, jag hade en lektion idag, den sista i kursen Grafisk kommunikation, det har varit lärorik och skitkul och slutbetyget blev det välförtjänta mvg:et, ännu ett i samlingen. Fan, jag borde sluta skryta! =)

Jag mötte upp mamma och lillasyster i stan och gjorde lite spontan shopping, två lite större tunna tröjor och två par shorts.


Ett par i seglarstuk och lite finare modell från Lindex 199:-
De andra paret är lite "slappare" och bruna, vilket inte syns i det dåliga ljuset.. Även dessa för 199:- men från Kappahl.


Ber om ursäkt för de galet dåliga bilderna men båda är från Kappahl, den ena är vit/marinblå och den andra solgul.
129:- st, den gula var på rea för 89:-
(Ber hemskt mycket om ursäkt för att jag så otroligt osmakligt inte hade något linne under den gula tröjan, lite väl genomskinlig kanske... men vafan jag skulel ju bara visa den för några sekunder!)

Jaha... vad ska man nu hitta på?
Blir nog till att glo på en film tills älsklingen kommer hem så vi...JAG, kan påbörja en hej då-process som tar i snitt två dagar. Alltså lagom till att vi åker hemifrån vid 11.30 imorgon. Perfekt!

Cya!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test