Hurtiga jag!

Jag är lite stolt faktiskt:D Jag vaknade vid halv 8 och var ganska pigg så jag började läsa. Men efter en stund tröttnade jag och vet ni vad jag gjorde då?! Jag tog en lång joggingrunda!!!!:D Det var riktigt härligt faktiskt för det är ju så fint väder nu på morgonarna också så det var bara till att njuta.
Så nu har jag stretchat och duschat och ska snart äta frukost:) Mums...
Förresten, jag insåg vilken typ av familj detta är! Man börjar ju liksom undra när pappa redan varit ute i några timmar på morgonen när jag går upp och ska träna. När man kommer hem så inser man att mamma inte heller är hemma...ja, då va hon också ute och tränande:P Herregud vilken hurtig familj:P
Ska iväg till Hanna om en stund för att arbeta med våran idrottslektion och innan det ska vi hämta syster på stationen.
Har en bra 1:a maj!
Puss o Kram!! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test