Härlig morgon!

Även jag var uppe med tuppen och tränade, man jag tog bara en powerwalk idag, jag behövde komma ut och tänkta lite!
Om 20 min ska mamma skjutsa in mig till stationen för att jag ska åka och hälsa på pappa lite, kommer i och för sig hem redan imorgon kväll men det ska ändå bli mysigt, han blir ju så glad när jag kommer!

Gårdagen slutade bra, middag hos mina morföräldrar och sen spelade vi ett sjukt kul spel och bara gottade oss. jag och Julia var galet flummiga när vi kom hem vid elva någon gång och det berodde inte på cidern!
Vi satt och kollade på allt extra material från twilight och jag antar att jag inte behöver säga hur mycket jag gillade det?
Kan inte bärga mig tills vi tre tjejer åker till London och går på Eternal Twilight!


En lustig och väldigt suddig bild från igår kväll på mig och Julle!

Nej nu måste jag göra mig helt klar, tiden bara rusar iväg!
Jag ska försöka uppdatera senare idag men ser ni inget från mig så vet ni varför =)

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Malin

Va va de för spel?? Lite nyfiken:)

2009-05-01 @ 10:35:17
URL: http://mahaja.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hehe ett slags kortspel där man tävlar om 50 öringar ;D Super enkelt och rätt trevligt när man inte har annat för sig!

2009-05-01 @ 18:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test