Fredags bekännelser

Jag sitter här nyss hemkommen från skolan och är genomblöt, körde moppe i ösregn och nu började det åska också härligt! Får snabba på att skriva klart och stänga av internet sen...
Ni som håller er uppdaterade minns säkert mina tuffa or om att leva på frukt och grönsaker i några dagar, det höll sig i ungefär 30 timmar, duktigt va? Nej men efter de nationella proven i förmiddags var jag så utpumpad på energi att jag helt enkelt blev tvungen att få i mig lite, sen så åt jag två bullar som så fint låg uppe helt nybakta och skrek på mig. Haha, men jag är säker på en sak och det är att jag absolut ska fortsätta äta massor med frukt och minska lite på det matiga intaget. För det klarar man sig fint på!

Hoppas det gick ganska bra på nationella i eng B idag, det kändes inte på topp men jag vore dum om jag sat och sa att det leder till ett ig. Nej ett vg i alla fall, det tror jag =)
Ikväll ska jag ta det lugnt och få min kropp att förstå att proven är så gott som klara, speaking och matte B kvar men dom kommer nog gå rätt bra! Det känns så.

Nu dånar det ordentligt uppe i det blå, bäst att sluta, tjingtjong!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Denise [ N a z t y s B u n n y ]

Åh tack så jättemycket, vad glad jag blir :) Kram

2009-05-08 @ 17:56:30
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test