Föreställning

Gick upp kl. 05.45 i dag för att göra mig i ordning och sen cykla till Statsteatern. Vi dans lärare på Folkuniversitetet skulle samlas kl.8.00 för att fixa ordning allt och öva på vårat nummer, öppningsnummret. 
Nu sitter jag hemma, ska om några timmar iväg till Statsteratern igen för att repa tacket med alla barn. Och sen är det dags för föreställningar, Har två förställningar i dag och två i morgon. Börjar bli lite nervös, vet ju inte riktigt hur barnen som jag har kommer att reagera på scen. Men det ska bli kul, hoppas jag i alla fall :P
Ne nu ska jag ta upp lite frukt och titta på Scrubs, är så jäkla trött så kan behöva vila mig lite innan allt drar igång!
Puss /Hanna  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test