Emotions

Jag vet inte om ni brukar läsa våra få kommentarer som då och då trillar in men ni som gjort det kanske råkade läsa om mitt mentala sammanbrott idag. Jag kanske är heldum som ens tar upp detta eftersom anledningen är allt för privat för att ta upp men jag vill ändå varna er för att jag inte är på topp just nu. Även om dagen började bra.
Mattetalet som Malin nämnde lyckades jag klara efter att ha suttit i över en timme med samma förbannade tal, sen kom jag på precis hela lösningen när morfar läste talet, suck!!!

Har suttit och kollat på Robinson med mamma och Jarmo, eller hur hans namn nu stavas är fan den värdiga vinnaren!!!
hans fall såg allt annat än mysig ut men han ger inte upp och klagar aldrig, inte vad tv visar i alla fall.
Han har mitt fulla stöd!

Det ska bli spännande och se vart denna kvällen slutar.
Ni som inte känner mig vet inte att jag är en djävulskt känslosam person, jag bär omkring på en massa skit och det blir inte lättare utav att jag har väldigt svårt för att prata om sånt. Det spelar nästan ingen roll vem det än är så är det svårt, till och med för Simon, Hanna och Malin. Som tur är så accepterar dom att jag är lite knäpp =)
Men jag skriver väldigt gärna, har lätt för det. men vissa saker är inte bra att skriva allt för offentligt så töntigt nog har jag suttit och skrivit mitt första inlägg i min lilla dagbok nu ikväll. Det blev långt. Jag fick ur mig det jag skulle och nu är det bara till att se vart det leder.

Dagens fråga.
Vem tycker ni är en värdig vinnare av Robinson 2009?


Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test