Brr

Usch jag fryser jättemycket, har ont i huvudet och mamma trodde jag hade feber efter att ha känt på mig.
Jag är inte förkyld på något sätt men det är för att jag stressar sönder min kropp... Inte bra men jag har svårt att hitta balansen mellan vad som är lagom mycket och för mycket. Men jag försöker verkligen gott folk!

Dagen har inte varit den bästa, det har hänt lite grejer och när allt kommer på en gång och jag mår dåligt vid sidan om då spricker min känslobubbla och då svämmar ögonen över. Suck.
Jag försökte verkligen plugga idag, men ni vet hur det blir ibland, man får lust att spy bara av tanken på böckerna och när jag tog upp det så kom huvudvärken. Lustigt hur man fungerar ibland. Hur som haver, jag började i alla fall på det så imorgon blir jag nog klar med skiten.

Jag gick nyligen ut, ner till havet och hade med mig kameran. Blev inte några bra bilder idag dels för att jag frös så jag skakade och sen är det så satans tråkigt väder här!



Har ni nångång känt att om ni såg en person som var precis som du, att ni inte för något i världen skulle vilja ha med den personen att göra?

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test