5 dagar ledigt!

Wow vilken dag! Jag var bara i skolan en timme idag för alla mina teaterlektioner var inställda idag och sen var det någon meningslös föreläsning som jag faktiskt smet ifrån! Tillbringade lite syskon tid med Julia istället.
Sen cyklade jag hem till mina morföräldrar en stud och sen hem för att träna.
Jag ska försöka att inte sitta vid datorn idag (endast dessa korta minuterna) sen ska jag bara ta hand om mig själv, fotbad, fixa naglarna och ta en härlig dusch!

Går inte i skolan igen förrän på tisdag så det blir en mega ledig helg för min del, skööönt!
imorgon ska jag för andra gången på handledarutbildning, denna gång med min moster för att hon så gärna vill köra med mig. Sen kommer jag tillbringa resten av dagen hemma hos dom.

Duchen va det ja, bye!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test