3 timmar tidigare

Wohoo, nu är jag hemma! Jättetrött dock för att jag vaknade vid fyra i morse...
Min mobil som försvann igår är tillbaka idag, tack snälla du som lämnade in den! Det är skönt att ha den tillbaka och att det finns några ärliga människor kvar, jag klarar mig inte utan den.
Jag följde med mamma till Ge-kås igår och till råga på allt glömde jag av styrelsemötet, perfect. Jag köpte lite bra att ha saker och även färg till mitt hår! Ska bli jättekul och skönt att få lite mörkare igen, men slänger inte i färgen förrän jag kommit hem från Turkiet 24 dagar kvar!!!!

Ska försöka plugga lite nu innan jag somnar, men ikväll så ska jag dra med mamma på friskis!
Jag har på sista tiden läst på lite om detox osv, funderar på att prova för att min kropp verkligen har kommit ur balans pga all stress. Rätt som det är så får jag värsta feber attacken och det är ju mindre kul. Visst, det går över när jag slutar stressa men det är 24 dagar kvar innan jag åker på semester och lämnar all stress bakom. Så jag får göra det bästa av situationen!
Är det någon utav er som provat på något liknande som kan ge råd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test