Vår-måndag

Jag sov skitkasst i natt, jag frös jättemycket! Jag låg liksom invirad i två tjocka duntäcken, pyjamas och tjocka raggsockar men frös så mycket att jag tillslut bad elementet Julia sova inne hos mig. Haha! Gulligt va?...
Jag väcktes på min otroligt långa sovmorgon av Simon 06.10 på morgonen, inte kunde jag bli arg på honom, han va ju så söt och han vet att jag älskar att bli väckt på det sättet. Jag somnade snabbt om och gick upp vid 08.00 för att dra på mig mina nya löparskor och ge mig ut på min första joggingtur för i år! Ansträngande men härligt och soligt =)

När jag kom in fick jag i mig en stadig frukost och i övrigt var morgonen väldigt lugn.
Sen var det dags att pysa i väg till skolan, inget ovanligt hände... Vi töser satt och läste twilight som vanligt, förutom Hanna som mår dåligt. Kommit in i en tråkig fas =(

Jag är trött som tusan, skönt att det inte är jättemycket i skolan nu! Jag ska nog ta mig en liten promenad med Julia och sen ska vi nog kolla på Into the wild.

Jag lägger in bilder på shoppingen från helgen lite senare ikväll!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test