Udda, men bra dag!

Wow, vad lite sol kan göra! Jag väcktes utav älsklingen idag på morgonen och var jättetrött, hade såklart suttit uppe och läst för länge igår igen. Jaha tänkte jag, ännu en tröttsam dag då jag ska lunka fram som en zombi...
Men shit vad fel jag hade, jag trampade iväg på cykeln (kom i tid dessutom) och var på strålande humör. Pluggandet på lektionerna gick finfint och energin sprakade som en eld i mig!

Mattelektionen var däremot väldigt hemsk och komisk. Inte hemsk för vår del men för läraren, stackarn, vi har världens mest katastrofala vikarie som ingen tycker om. Vi tre tjejer satt kvar inne i klassrummet och stackarn till lärare blev typ överlycklig där vi satt och började ha världens genomgång för oss haha, vi tror vi är tre par fjäskisar, vad tror ni?
Så fort han lämnade klassrummet så kom våra rätta jag fram, alla tre började läsa i sina twilightböcker, jag och Hanna på fyran och Malin på ettan..
Resten av dagen fortsatte med samma goda humör!

Teaterlektionen idag gick fantastiskt! Om man får skryta liiite (bara för att jag är så glad idag) så har vår lärare vart med i massor utav beckfilmer osv. Och han gav mig massa fina beröm idag, han sa att han inte kunde slita blicken ifrån mig för att jag "spelade" så bra. Jag visste inte alls vad jag skulel säga, det är bara så kul att få höra. Jag har nämligen aldrig fått något direkt beröm annars, lite alldagligt bara. Nu ikväll när jag och mamma skulle lämna Jullan på teatern så var han fortfarande kvar och började prata om det igen!

Nog om det! För nu ska jag börja plugga och ...läsa (=
Puss
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Simon

Malin o Hanna vet jag inte, men du är ju en riktig fjäskis ;)

2009-03-17 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test