Studiedag

Idag är det studiedag och det innebär plugg. Så jag ska försöka plugga lite idag i alla fall:P Ska in till stan sen idag också så har faktiskt inte så mycket tid. Det blir catwalk-träning på smedjan och lite shpping också. Måste köpa träningskläder till helgen. Ska på "värddagarna" i stockholm (detta handlar alltså om Friskis & Svettis) och upptäckte att garderoben behövde förnyas.
Upptäckte också att jag är extremt fattig:( Haha, vad gör man då? Får väll önska mig allt jag behöver i 18 årspresent. Synd bara för det är tråkigt att önska sig något man behöver. Det är mycket roligare att få saker man vill ha bara:)
Snackade med min syster igår och det ska verkligen bli kul att åka upp till stockholm. Ska med ut och förmodligen fira St.Patricks Day på Lördag:) Denna vecka blir stressig!!!
* Fyller år på onsdag
* Ska till Gbg på torsdag och kommer hem nån gång på natten
* Åker till Sthlm på Fredag direkt efter skolan och kommer upp vid 9-halv 10 och då ska vi möta upp mamma och co. Inte ska vi till hotellet inte:P
* Är kvar där till söndag och har ett späckat shema fram till det att vi kommer hem nån gång på söndagkvällen!!
Herregud...
Nu måste jag plugga!
Puss o kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej!

Jag såg att du förra året, tror jag, antagligen köpte en crosstrainer - extreme fit ct 629.

Undrar hur du tycker att den fungerar isåfall? Är den värd sina 3000 kr? Är den tyst eller börjar den gnissla och dunka efter ett tags användning?

Funderar på att köpa en exakt likadan. =0)

2009-03-09 @ 14:35:23
Postat av: Jasmin

Hejsan!



Den är verkligen till att rekomendera, de billigare blir ofta, som du nämner, gnisliga och hjulet inuti blir lätt dåligt. (Det är på hjulet man ska lägga pengarna). Jag använder min 30 min om dagen och förutom att den är dåligt åtskruvad pga att jag inte orkat dra åt dom på länge (vilket ger lite ljud) men annars är den väldigt tyst utav sig! Den var något svårmonterad men absolut värd sitt pris! Den är inte de minsta vinglig och jag har verkligen inte ångrat mitt köp en sekund!



Den har väldigt bra program och olika nivåer, finns något för alla!

Lätt använd och hållbar, så jag kan verkligen rekomendera =)

Mvh

Jasmin

2009-03-10 @ 22:26:43
Postat av: Sophie

Super!

Tack så mycket!

Har verkligen letat länge o väl nu på nätet för att hitta någon som kan rekommendera en crosstrainer.

Det blir garanterat att jag köper den nu. =0)



Vacker blogg förresten!



Hälsningar

Sophie

2009-03-10 @ 23:00:27
Postat av: Jasmin

Bara kul att vara till någon hjälp! Hoppas du blir minst lika nöjd som jag =)



Tackar så mycket

Jasmin

2009-03-11 @ 14:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test