Soffan och jag<3

Jag är lite kraslig för tillfället och spenderar därför mina dagar i soffan numera. Vet inte vad det är med mig, kan vara en slänga va nån förkyldning kanse men hur som helst så har jag tittat på ett antal filmer nu och släpade mig till datorn för att uppdatera mig  bland bloggarna.
När jag satt här och tittade på lite bilder så fick jag en extrem vårlängtan! Tänk att gå runt i chinos och typ en t-shirt...längtar som ett as!!:)
För övrigt så är det gnaska segt just nu. Träningen inför modevisningen i vår har dragit igång och fick näsblod på senaste träningen:p självklart!
På fredag ska jag och mamma på spa!! Gud vad det ska bli skönt:)
På Lördag blit det fest med asientema med vännerna och självklart ska vi klä ut oss men ingan ska veta vad den andra ska va liksom så jag kan inte säga något här. Jasmin ska dock inte vara med och om jag säger att hon skulle varit jasminris så förstår ni vart nivån ligger:p
Just de! Om exakt en vecka är jag 18! Holy hell;D Kan inte komma på något mer att önska mig än löparskor och en sån där grej att sätta iphonen i när man springer...jo, ni hör rätt:) Jag ska bli duktig!
Nu ska jag gå och dö i soffan igen...
Puss o kram! //Malin


Kommentarer
Postat av: Jasminriset

Haha gumman då, skolan spårar ur utan dig och Hanna har blivit galen! :O Krya på dig!

2009-03-04 @ 14:40:29
Postat av: Malin

Haha! Jasså? På vilket sätt?

2009-03-04 @ 18:37:20
URL: http://mahaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test