Snart dags för vårskriket!

Godmorgon på er!

Måndagar är allt för härliga, speciellt nu när vårsolen tittar fram och det är lite smått kyligt, man hör havet och fågelkvittret.
Jag börjar ju aldrig förrän vid 13,00 dagar som denna så idag gick jag upp i lagom tid och tog en låång härlig morgonpromenad medan solen tittar fram och börjar värma. Jag gick nere vid havet och fy tusan säger jag bara, jag älskar att bo här!

Om två minuter är klockan nio, blev en minut precis..
Tiden den bara går och går, snart är man gammal och pensionär haha =)
Nu ska jag ta mig en liten dusch och efter det, dags för frukost! Jag hade planerat att plugga lite engelska nu på morgonen men boken (Så länge vi båda andas) är så jävla spännande just nu att jag tror engelskan får vänta till ikväll. Jag har ju inget att göra efter skolan så.... Ja, det låter bra!

Puss!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test