Shopping resultat

God kväll på er!

Jag har väldigt ont i huvudet och känner mig trött så jag ska faktiskt gå och lägga mig väldigt snart. Tänkte bara fullfölja mitt lilla löfte om bilder från helgens lilla shopping.

So here it is!



Twilight - The complete illustraded movie companion
Får det inte förrän om en en månad tyvärr, eftersom det var en beställningsvara hos akademibokhandeln. Den är i alla fall beställd och kommer bli min för 165 :-




Den här lilla bebisen blev min i helgen, helt spontant och oväntat! Pappa hade nyligen köpt den men trivdes inte med den så jag fick den, inte för att jag bad om den.. Blev nästan påtvingad men jag älskar den så man tackar ju inte nej!
För er som är intresserade av den kostar den runt 5000-6000 på marknaden idag men det är den värd!



Här har ni mina fina träningskläder nu inför den nya säsongen!
Ett par Nike byxor, 3/4 längd och slim fit. 400 :- på Intersport.
Skorna är från Asics och heter GT 2140 W superbra skor med perfekt passform och stöd! 1399 :- Stadium.

Förutom det köptes det en film, Into the wild som jag och Julia börjat kika på. Kom halvvägs men jag orkade inte mer. Så nu ska jag krypa ner och nanna!
God natt
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test