Rent hus

Pust, nu har jag och mamma varit duktiga! städat hela huset, medans den lilla roar sig med att få pussar av E.M.D killarna, Suck....
Slutade tidigt idag och har följt med mamma på diverse ärenden och sen drog jag ut och sprang en runda. det gick så jäkla bra idag att jag är taggad till tusen inför nästa gång! Imorgon är det dags att gå på Malins pappas pass, vilket är ett utav de roligaste passen, löpningen får vänta tills på söndag!
Måste nog sätta igång med dagliga armhävningar och situps också, snart är det ju sommar hahah :)

Jag fick världens panik innan, jag kom på att jag var tvungen att välja I-val inför årskurs tre, men när jag skulle logga in så får jag bara upp ett meddelande där det står att jag inte har några inloggningsuppgifter osv!!
Jag försökte desperat få tag på vår Syo-konsulent men hon hade såklart slutat för dagen och skolan var tom på folk. Med andra ord flippade jag ur eftersom detta var sista dagen man kunde välja och sen kulle sidan läggas ner så man inte fick något I-val om man inte lämnat in sitt beslut tills idag. Jag förbannade mig själv några minuter och sen letar jag helt enkelt upp hennes mobilnummer och smsar henne eftersom hon inte fått mina mail som går till skolan.... Jävla system tänkte jag!
Men så plötsligt ringer hon och säger att hon fixat mina val åt mig trots att hon inte jobbade!! Så jävla gulligt av henne!
Nu väntar alltså kurserna rättskunskap och organisation och ledarskap på mig i trean! Kul =D

Tänkte ta ett fotbad och läsa lite innan det är dags att bänka sig framför Let´s dance finalen, HEJA MAGNUS!!



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test