Pappa-besök

God kväll kära läsare!

Slutade vid 12.00 idag med två lyckade lektioner bakom mig och tog en promenad i det härliga vädret tillsammans med mamma när jag kom hem. Sen framåt eftermiddagen så åkte jag ner till Lund och hälsade på pappa och familjen. Så här sitter jag nu, mätt och glad!

Vi gör inte så mycket mer än pratar och bara umgås, vilket är härligt. Imorgon så ska vi in till stan för att jag ska kunna få köpa in lite nya träningskläder och möjligen tittar vi förbi en liten bokhandel på vägen också.
Jag ska faktiskt inte sitta här vid datorn mycket mer eftersom jag träffar dom så sällan, får ta vara på tiden men jag tänkte visa er två saker!

 

Någon utav dessa bilar, tro det eller ej kommer bli min förstabil audi a3 eller bmw compact !!! WOHOO

Med det så beger jag mig tillbaka
Puss
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test