Min födelsedag

Fylde 18 igår!!! Men var liksom inte hemma så mycket så därför får jag lägga upp bilderna idag i stället. Det var en ganska bra födelsedag om man bortser från att jag har gått och blivit sjuk. Mamma och Pappa väckte mig kl halv 6 med sång, tårta,presenter och varm choklad med grädde. Sen var vi  ute och åt men jag orkade inte vara kvar så länge så vi hoppade över efterrätten och den planerade kaffedrinken och åkte hem. Tråkigt men fick i alla fall äta lite:)
Fick jättefina presenter också! Jag ska få ett par joggingskor men måste ju vara med och se ut dem sen. Jag fick ett helt underbart halsband som man kan se på bilden nedan men det är tyvärr en riktigt dålig bild. Sen fick jag en bok, tusen strålande solar, och av Fredrika fick jag en berlock från Thomas Sabo. Ett fyrklöver var det och det passar alldeles utmärkt efter som vi bor på fyrklövervägen:D Fick flera underbara kort bl.a ett ritat av Elsa 6 år:) Det var absolut finast. Och så lite pengar såklart:) Det var vekligen jättefina kort och presenter och kunde inte varit nöjdare!
NU sitter jag här hemma med feber och ont i halsen och funderar på om jag ska släpa mig till skolan imån eller inte...vad tycker ni? Det känns så dumt för jag och Fredrika skulle ha redovisning imån och jag känner att jag måste åka då men samtidigt, hur pigg kommer jag va?:P Sen måste jag vänta i stan i fem timmar och hur kul kan det bli? Arh!!! Vet inte hur jag ska göra!! Får väll se...

Här kommer bilderna

             

Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test