Långa skoldagar

Det måste väl kunna gå att ordna ett bättre system för skolor runt om i Sverige, hur kan dom begära att man ska slita som ett djur i skolan mellan 8 och 4 varje dag och sen ha så mycket läxor  att man inte har någon fritid förrän runt 11 på kvällen?
Sjukt.. Jag är riktigt trött nu, tur att det är sista lektionen nu, Grafisk Kommunikation, ska faktiskt bli riktigt skönt att cykla hem sen och få i mig lite solenergi och vitaminer, Då kanske mitt goda humör kommer tillbaka?

I övrigt har det varit en helt okej dag idag och jag strålade på teatern idag, ännu en guldstjärna. Hoppas nu inte folk blir avundsjuka för att han lyft fram mig nu två dagar. Det är ju inte direkt meningen, jag gör bara så gott jag kan.
Vi var på en konsert, där två svenskar och en grupp ungdomar och lärare från sydafrika uppträdde och fy tusan vad bra dom var!! ...Vi här borta i noden har verkligen ingen ytmik alls jämfört med dem. Speciellt inte jag, men jag är ju bra på andra saker haha.

Det blir nog inte jättemycket bloggande för mig i eftermiddag eftersom det finns en hel del jag måste ta itu med. Jag får nog strunta i att träna ikväll. Men det gör väl inte sådär jättemycket efter som mina skor numera är ihop-rullnignsbara.
Konstigt ord... Jag ska köpa nya i helgen när jag besöker pappa igen tänkte jag, Inte alls längesen jag var där ju, men det känns toppen att få komma dit nu igen!

So long!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test