Kuuurr

Godmorgon!

Jag har precis kommit tillbaka från min träningsrunda som idag bestod utav ca 2 km power walk och 2 km jogging.
Skit härligt va det, men nu är jag lagom trött och galet hungrig, har inte ätit någon frukost än eftersom det förbränner mer om man väntar med den till efter. Därför ska jag försöka fatta mig kort nu så jag kan få i mig lite mat.

Jag har spenderat hela helgen med att måla om och städa en vääldigt stor och stöökig teaterlokal. Allt skulle bli svart och all skit skulle rensas ut. Ingen vila denna helgen inte. Jag höll på att somna redan vid åtta, trodde klockan var elva.....
Men så är det om man är igång mellan 8-19 två dagar i rad. Men jag får väl erkänna att vi hade rätt kul i mellan åt också.

Börjar 13.00 idag som vanligt, med idrott och sen så har vi svenska efter det och då ska vi bara fortsätta att kolla på en film.
När jag kommer hem så ska jag se till att verkligen plugga lite matte och kulturhistoria, gud så tråkigt! Jaja...

Dags för frukost! C´ya!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test