Hemma!

Nu kurrar verkligen magen, få se till att slita mig från datorn och mata mig lite.
Det var verkligen tur att jag inte cyklade till skolan idag för solen är borta och ersätts av dimma och regn.. Usch!
Sitter och lyssnar på Twilight soundtracket och drömmer mig bort istället....

Skolan var som vanligt, äntligen har Malin också börjat läsa Twilight men ettan då såklart så jag och Hanna får snacka i gåtor vilket är frustrerande men kul! Då kan ju Malin också vara med på mina och Hannas "uppe-läsar-kvällar" haha!!
Boken ligger fint på sängen och lockar nu men jag har en del pluggande, visserligen kommer det gå fort att få klart.
Efter skolan tog jag vägen om Kullens skor och köpte två par tygskor för 99:-/st riktigt billigt! Ett par vita och ett par svarta, kunde inte bestämma mig så jag får sova på saken, annars behåller jag väl båda två.

Börjar bli som morfar, köper två bara för att det är billigt!



Maten ropar!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test