God natt!

Klockan är lite efter 01.00 nu och jag har arbetat med skol saker typ hela dagen nu. konsentrerade mig mycket på psykosocialt arbete som jag läser. Vi ska läsa en bok som heter Kirre och svara på frågor. Det låter inte så jobbigt, eller hur? Men det är det, frågerna är inte så enkla, det är verkligen sådana frågor man måste tänka mycket på, leta efter egna erfarenheter och tänka djupt! Det är intressant tycker jag men det tar på krafterna. 
Jag tog en liten pause mitt i allt arbetande för att åka in till Hemmakväll, har länge nu varit sugen på att se en gammal Romeo and Juliet film. Med det fanns bara en modern variation och den var jag inte så intreserad av så jag åkte hem igen och fortsatte att arbeta. Ska om jag hinner i morgon åka och kolla på biblioteket om det finns någon där som man kan låna. 
Nee... Nu är klockan 01.09 och jag är jätte trött och behöver sova gick upp tidigt idag för att kunna plugga :P 
Sov så gott och God natt
Hanna   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test