Fredag

Sitter nu npå min regelbundna håltimma här i skolan med Freekish och väntar på att matsalen ska öppna. Kom på att jag inte har skrivit på hela vecken pga sthlmsresa och tja, skolan erbjuder inte så mycket tid över till något annat:p jag kommer inte hem förns imån heller så det passade sig att använda denna dötiden då ju:)
Efter skolan idag så ska jag som vanligt spela piano men sen ska jag och Freekish till klitterbade och simma, härligt!
Sen efter som mamma o pappa inte skulle vara hemma så fick jag hänga på Freekish och Hanna:) Vi ska va hemma hos Hanna och tja, vet faktiskt inte hur det kommer sluta:p
Nu ska vi väl hitta på något att göra antar jag!
Tjohej! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Haha lyckad kväll. :P Men tja....jag vet inte hur jag ska formulera våran klasskompis lilla flirt. :P Allt var lyckat förutom det kanske.

2009-03-22 @ 11:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test