Fredag

Äntligen är det helg igen, känns inte som att det var så länge sedan. Veckan har trots alla sömnproblem och stressmoment gått ganska fort, vilket jag är väldigt glad över!
Vi fick tillbaka 2 delar från vårt prov i kulturhistoria igår och för att göra en lång historia kort så hade jag inte pluggat någonting inför det, skrev knappt något alls på den ena delen, har inte fattat något men ändå fick jag MVG - på just den delen..... Visst är det kul men jag känner inte att jag har förtjänat det eller kan ta det till mig eftersom det inte känns rätt!
Joobbigt!

Hur kan man inte bli glad för ett betyg?.. Jaja, det var gårdagens bekymmer.
Nu måste jag springa från lektionen och vidare till nästa!

Puss
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test