Då var det söndag igen

Men idag tänker jag inte klaga på att sönadagar är så förbannat tråkiga...ska försöka i alla fall.
Det känna som att jag äntligen sovit ut efter veckans rubbade dygn. Jag har sovit dåligt hela veckan och haft fullt upp varje dag, i torsdags åkte hela estetprogrammet i årskurs två upp till Göteborg för en heldag där. Vi lämnade Falkenberg vid åtta på morgonen och kom inte hem förrän vid ett på natten och då var man helt slutkörd! Kan berätta mer om resan senare idag! I fredags gick jag knappt i skolan för vi fick ledigt men på kvällen så skulle vi rigga upp scen och städa Smedjan för att kunna hålla i en spelning som jag arrangerade igår. Det kan jag också berätta lite om senare idag..
Shit listan över vad jag tänkt blogga om blir bara längre, får se till att beta av lite idag.

Men nu har jag precis uppdaterat min ipod, eller ja... Jullans mp3 där det får plats typ 20 låtar, eftersom mitt itunes är helt konstigt. Inte klaga va det ja.... Suck hur ska detta gå?

Nu ska jag i alla fall gå ut på en liten morgon promenad medan solen fortfarande syns lite för att sen komma in och ta mig en härlig frukost. På schemat idag står det som ni säkert kan klura ut att jag ska blogga lite (ska verkligen försöka hålla mig till det nu också, sen ska jag gå igenom lite skolgrejer för att kolla så jag säkert är klar med allt jag ska.
Fick dessutom reda på att mamma bokat biljetter till oss tre här hemma till bion "I taket lyser stjärnorna" Mysigt att göra något alla tre!

Puss!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test