Arbetslöshet

Avslutade precis ett telefonsamtal med Simon, som mestadels hanldade om olika jobbiga beslut jag måste ta och hur jag ska göra i framtiden med jobb osv. Jag vet inte vad jag vill längre och det känns skitjobbigt verkligen, detta är mitt sista sommarlov som ligger och väntar runt hörnet och nästa sommar går jag under titeln "arbetslös". Fattar ni hur det känns? Jag får smått panik!

Det är till och med så jag har ont i magen och mår smått illa..Okej det kanske inte beror på det, utan på en helt annan sak vad vet jag men i alla fall! Nej, nu ska jag göra mig klar för att krypa ner i sängen och läsa Twilight, det får mig i alla fall på bättre tankar, förhoppningsvis!

Godnatt
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test