090302

Äntligen är det vår, ja i alla fall enligt kalendern för inte märks det på vädret i alla fall. Jag vill verkligen ha hit värmen nu men det blir väl till att vänta ett tag till. Sitter på en svenska lektion just nu och letar material för ett litet projekt vi har just nu, språkhistoria. Jag har valt att läsa lite om arabiska, ett ganska lätt val för mig eftersom det är pappas ursprungliga språk. Jag kommer aldrig kunna lära mig det men lite fraser är ju alltid kul att kunna!

Det känns som världens längsta dag, var uppe med tuppen trots att jag inte började förrän 13,00.
Vr uppe och pluggade lite matte, plockade in alla kläder som låg slängda över golvet och tog det lugnt. Jättetrött efter alla sena timmar denna helgen men får väl ta igen det lite smått. Ska förbi guldsmeden på väg hem och kolla in ett halsband. Annars är det bara till att fortsätta plugga och ska nog se till att träna lite ikväll med.

Nu slutar vi och Hanna hälsar glatt!
Puss
Jasmin

PS! Bilder och festivalberättelse kommer, jag jobbar på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test