Vad gör man

..När kroppen är helt slut men man är så glad att man har överflödig energi?
Även om dagen har vart jobbig så har det varit väldigt kul, rogivande och sännande!

Som Hanna berättar så har vi verkligen hittat en perfekt plats och nu är det nära den första faktiska inspelningen, jag längtar verkligen =) Efter ett par timmar i skogen så besökte jag frissan och klippte bort allt slitet, det blev ju ett par centimeter men det var det värt för nu ska det få bli riktigt långt! Jag och mamma handlade och åkte förbi sommarjobbet och pratade och hälsade på alla skådiskomipsar, jättekul att träffa alla igen. Sen hjälpte hon mig att färga håret i en chokladbrun färg och jag är jättenöjd! Fan vad kul det är att få känna sig fräsch i håret igen efter allt saltvatten och den starka solen i Turkiet.

Eftersom det faktiskt (!) är skola imorgon för min del så ska jag lägga mig nu och försöka bli ganska pigg till imorgon.
Första och sista lektionen på typ 2 veckor och detta är alltså slutet av andra året på gymnasiet. I augusti är det början på något nytt och då startar nedräkningen för studenten 4 juni 2010, ni är alla bjudna hem till mig ;D

Puss och godnatt!



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test