Student och lite shopping

Idag är det student och det betyder att vi andra är lediga...som om jag inte är annat just nu:p Just de!! Det har vi inte sagt:D Vi slutar ju på fredag, alltså om en vecka, men vi tre har endast en dag kvar i skola!!! Så i onsdags var det liksom vår näst sista dag i skolan, förutom för jasmin som varit i Turkiet hela veckan:P Så på onsdag ska vi faktiskt till skolan:) Lite avundsjuka?
Hus som helst så ska jag iväg på student idag och hoppas kunna ta lite bilder.
Igår var vi ju på stan me. Blev inga skor:P Jag måste nog vara riktigt kräsen...men det blev däremot dessa två toppar.



Riktigt somriga och den vita blir perfekt i Italien när man inte vill bränna axlarna:)

Nu tänkte jag spela lite på cellon och träna sången inför måndag;)
Puss o Kram!! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test