Spontana sommar

Är det inte lite så det brukar bli? Jag känner att man alltid blir så spontan på sommarlovet...och jag vet faktiskt inte om det är bra eller dåligt:P
Det börjar liksom redan nu med att mamma plötsligt ber mig följa med till stan för att handla och även köpa skor till mig. Nu! Hade väntat mig en dag hemma, innomhus medans regnet öser ner utanför. Vad tror ni? Är det bra eller dåligt? Det är ju härligt att inte behöva planera men man blir ju lite virrig i pannan när man inte hinner planera något och saker inte blir som man tänkt sig:P Dessutom ser jag ut som en...disktrasa faktiskt:) Det är ju inte så kul...
Får väl lösa det med en hästsvans och en keps på huvudet, eller kanske en matkasse...
Därför lär ni inte heller se någon outfit idag inte:D
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test