Sommar jobb

Har inte skrivit här på ett tag har haft fullt på. Började jobba i tisdag . Jag jobbar på ICA, står utanför bland jordgubbarna och glassen. Ganska kallt  men ändå trevligt. Man träffar många trevliga människor. Har  jobbat dom senaste dagarna från halv 8 / 8 på morgonen till ca 19.30. Så jag har haft riktigt långa arbetsdagar. I dag jobbade jag från 07.30 - 14.15. Har varit en riktigt jobbig dag i dag. Alla ska ju typ ha jordgubbar så det var sjukt lång kö.  Så är ganska trött nu. Men en positiv sak som hände i dag på jobbet var att Björn Gustavsson kom fram till mig och köpte jordgubbar! :D Jag skakade hand med honom och sålde lite jordgubbar! Kul eller hur?!! =)  Haha
Nu ska jag kila.
Tjoflöjt //Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test