Saturday

Tjena!
För att snabbt uppdatera er om min lördag så kan jag berätta så mycket som att jag verkligen sov ut i morse och tränade på crosstrainern framför pirates of the caribbean i ungefär en halvtimme. Åt en god frukost och la mig ute i solen och blåsten. Brr! Sen så började jag smått packa inför min lilla resa hem till älskligen imorgon, äntligen!
Eftersom det var så jävla kallt ute så åkte jag in och solade istället och gick mot stan för att möta upp mamma, sen åkte vi och käkade glass på "Peggen´s glasscafé", rekomenderas verkligen!
Upptäckte till min fasa vad klockan var, skulle ju möta upp Hanna och Malin på Ica men var gaanska försenad och hade inte hunnit duscha eller någonting. Fick snabbt hem och gjort allt och kom såklart lite sent....

Vi var hemma hos Hanna ikväll och skulle kolla på Twilight (igen), vi fick dessutom sällskap av en tjej som heter Desiree, hon är liga galen i serien som vi är och vi kom i kontakt med varandra via Twilightsweden´s forum. Detta var första gången vi sågs och hon var verkligen jättetrevlig och go! Det kan fan inte vart lätt för henne att komma underfund med oss tre, vi är ju rätt speciella när vi är alla tre. Åkte och hämtade upp Jullan på väg hem och pratade snabbt med Simon om imorgon. Hans söta brors...sambo =) Ska hämta upp mig i Nässjö, så jäkla gulligt av henne!
Packade snabbt ihop allt som ska med, blev säkert för mycket som alltid men nu är allt nere och jag ska soooova!

Puss och godnatt!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test