Redo!

Nu kära vänner har jag varit väldigt duktig!
Jag var ute och red med Freja för ett par timmar sedan och bytte snabbt om till träningskläderna när vi kom tillbaka och då begav v och moster oss ut på en 6 km lång runda. Hälften, alltså 3 km bestod av gång medan resten blev att springa. Härligt och sjukt jobbigt. Nu hålelr vi på att göra oss klara för att åka och fira midsommaren ihop med mamma, lillasyster och mina morföräldrar. Det ska bli riktigt kul. Alla andra i min ålder letar fester för allt dom är värda men jag skämtar glatt att festerna får klara sig utan sin höjdpunkt ;)

Får se till att ta lite bilder som jag kan lägga upp här på bloggen sen!

Puss på er!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test