Projektarbete till döden skiljer oss åt

Eller hur känner ni? Jag känner mig överkörd av en ångvält och då har vi ändå inte gjort så extremt mycket idg:p Imån blir det säker värre! För er som inte vet så har vi ledigt idag och imån för att hålla på med vårt projektarbete och idag blev det planering och så hämtade vi hem musik;)
Imån blir det skogen med testfilmning och allt + att vi kanske ska spela in våran låt med joel...det kan nog bli en ganska jobbig dag:P
Har i alla fall fått i mig lite kaffe och ska snart gå och lägga mig. Bara lite packning som åtrestår innan jag försvinner...
Tänkte bjuda på en outfitbild innan jag somnar me...upptäckte nämligen att det var ett tag sen;)



Så här ser jag ut nu förtiden:P Blev alltså en mycket enkel och bekväm outfit idag p.g.a sysselsättningen. Jeans från Replay (börjar undra om jag ens äger andra byxor n dessa) linne med nitar från Gina, flätat läderarmband från JC, nitat läderarmband från Lindex och asgamla Converse. Slappt och underbart!!!
Go'natt!! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test