Pics från studentbalen

Har varit i Varberg idag och kollat på klänningar för inspiration till nästa år. Varberg är alltid mycket roligare än Falkenberg och man slipper alla jävla avgaser från de stora fula raggarbilarna som folk kommer med i Falkenberg:P Tog lite bilder på roliga och fina bilder men de blev inte så bra då några tanter ställde sig framför mig...



Tyckte att den var fin trots att den var ganska vanlig och kanske lite för mycket:P



Jag bara äälskar färgen!!



Paljettklänning! Grymt rolig men skulle aldrig komma i det själv:)



Min absoluta favorit...hade dock velat ha en annan färg, typ lila:)



Mönstrat?



Eller en riktigt stark färg?







Fast allra helst skulle jag nog köra på en sån här enkel svart underbar och elegant klänning men tyvärr har jag nog råkat lova Hanna och Jasmin att inte komma i svart:P

Men killarna då? Oftast kommer dom ju i enkla kostymer och hamnar liksom lite i skymundan men jag gillar verkligen dessa exemplen...



Militärer...det räcker med ett ord för beskrivning...sexigt!



Eller så kommer man lite som man är:) Jag tycker att man på något sätt ska behålla sin personlighet. Tjejen var också söt:)

Nu har jag vart och röstat också:D Mitt första val...Kul:) Vågar dock inte säga vad jag röstade på för jag kan verkligen inte svara på varför om ni frågar:P
Och nu ska jag över till Rebecca och hör hur hon haft det i USA:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test