Pensionärsbingo here I come!

Ibland undrar jag asså! Har legat på stranden hela förmiddagen och är just nu på lunchrast. Blev även en kopp kaffe och nu sitter jag här med koppen i handen och löser korsord.    !!!. Det har lixom blivit min stora sommarsyssla här hemma:P Det är jätteskönt att sitta med det på kvällen när man bara tar det lugnt eller på stranden när man behöver tänka på annat än hur varmt det är. Men man undrar ju, korsord liksom:P Jag antar att jag känner mig en aning lillgammal typ. Vuxen, eller snarare som en pensionär! Är jag sån? Har ju faktist fått hör det innan att jag beter mig vuxet på ett ganska negativt sätt, för mig i alla afll:PMä, nu ska jag allt återgå till mitt korsord och dra till stranden igen!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test