På vift

Shit va de va längesen! Haha, hade ju nästan glömt av bloggen totalt:P
Nu är jag i alla fall tillbaka efter ett dygn på vift. Var ju som sagt hos Hanna igår och innan dess var jag i stan hos bekanta på ett 5-årsfirande. Tänkt vissa lite bilder från det när jag får tid:)
Idag vaknade jag då hos Hanna och vi han spela lite Mariocart Wii innan jag började cykla hemåt. That's right folks! Jag cycklade hem:D Och snacka om motvond!! Fy fan...
Sen har jag solat med Freekish och spelat kubb med Freekish och även varit och tränat.
Nu blir det film och godis med Freekish och Rebecca:) Det börjar faktiskt kännas som sommarlov nu:D
C ya! Puss o Kram! //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test