Nu blir vi skogsmullar!

Tydligen är det inte riktigt så hemligt som jag trodde, Malin avslöjade vad vi höll på med så då drar jag också mitt strå till stacken.
Om bara någon timme så ska jag och mina morföräldrar hämta upp Hanna och Malin, dom är våra chafförer för dagen tillsammans med Hannas föräldrar. Det är vi evigt tacksamma för!
Vi ska åka till Åkulla skogarna idag för att hitta platsen med stort P där våra inspelningar sen ska ske, idag ska vi fortsätta planera, testfilma och allt annat förarbete med vinklar osv. Ska bli skit kul och vi har tur att det inte regnar utan verkar bli helt okej väder idag!

Nej nu måste jag skynda mig, har en del jag måste göra nu innan vi ska åka!
Puss och kram

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test