Mysigt med promenader

Som Jasmin skrev var dom två plus en tjej till hemma hos mig och tittade på Twilight. Vi hade det verkligen jätte trevligt, och som vanligt när vi tre är tillsammans blev det gansak mycket flumm :P
Efter Jasmin och Desiree hade åkt hem gick jag och Malin ut på en lång promenad längst stranden. Vi gick till Stranbanden och sedan ut på bryggad. Det är så vackert att stå på bryggan och titta ut över havet och längs stranden. När vi kom hem var vi lite små frusna och hade typ hela stranden med oss hem. Så mjuket sand som vi hade i skorna alltså :P  Vi satte oss sedan i min familjs husvagn med varsin filt och pratade. Sedan beddade vi ner oss i min säng och tittade på Anastasia =)

I dag har det inte hänt så mycket. Malin åkte hem på förmiddagen någon gång, och sedan dess har jag inte gjort mycket alls.
Ska nu ta med en filt och frukt och sätta mig i husvagnen och läsa lite, ska bli mysigt att sätta sig i husvagnen och läsa och bara slappa. Läser nu New Moon (igen)  =D
Ska senare i dag ta en promenad, även denna till Stranbanden tror jag att det blir. Tycker det är så mysigt med promenader, särsklit längst stranden, då man både ser och hör havet och vågorna.

Tjoflöjt  /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test