Mål som överraskar

Idag har jag jobbat 10 timmar igen, lite fler kunder idag faktiskt och Malin, Hanna och hennes mamma var så gulliga att dom kom och fikade hos mig ikväll. Vädret idag har varit helt jävla underbart, knappt någon blåst alls och väldigt skönt i solen. Hopaps det håller i sig nu!
Jag tänker inte sitta så mycket mer framför datorn ikväll, utan tänkte ta en dusch och sen sitta med min bok och äta lite frukt.
Har precis sprungit 3 km och blev knappt andfådd, men jag sprang ju väldigt långsamt.

Men jag har fått en del tips av min moster som sprungit rätt många lopp och även om konditionen ökar beroende på hur fort man springer så tar det mer på fettet om man springer långt. Fast det visste jag redan sedan innan men jag ska försöka börja komma upp så att jag klarar 5 km utan stopp. Det är mitt mål för i sommar och att jag då ska springa 3 gånger i veckan, 2 x 3km och då lite snabbare och 1 x 5km där jag tar det lite långsammare. Plus annan träning på det.
Jag tror det kan bli riktigt bra =)
Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle vara såhär motiverad för något!! =D

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test