Liket lever!!

Nu är jag alltså tillbaka från de döda menar jag:) Var liiite sliten efter midsommarfirandet och låg nerbäddad hela dan igår. Tror dock att bakfyllan släppte vi 1 och att det sedan gick över till näringsbrist eller något liknande. Gick i alla fall ner 4 kilo då jag inte åt något på mer än 40 timmar:D Usch! Jag känner mig så benig...
Idag har jag legat på stranden med min syster och bara umgåtts lite sådär eftersom hon och Robert åker idag. Kommer att ta snålkjuts in till stan då jag ska fika med Hanna och hennes mamma och sedan grilla hemma hos dem:) Mysigt! Så nu tänkte jag inte skriva mer. Har inte så bra bilder själv men kanske kommer få några om ett tag så håll tummarna:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test