Lektanten

Herregud vad trött jag är, jag och Simon vaknade jättetidigt för att solen lyste in och fåglarna skrek. Vi låg kvar ett par timmar och vid åtta blev han tvungen att gå upp på taket och börja jobba, han hjälper sin pappa att lägga om taket.
Jag låg kvar en stund till innan jag också gick upp och satte mig ute i solen.
Lite senare så kom hans brorsöner hit och jag fick agera lektant medan karlarna var uppe på taket, dom är ju så söta så allt gick finfint. Men nu när dom gåt hem känner jag hur satans trött jag blev utav allt lekande.

Just nu väntar jag bara på att han ska komma ner och sluta jobba, jag vill lägga mig och somna i hans famn nu!!

Jag instämmer med Malin, man har börjat förstå att det verkligen är sommarlov nu, men jag måste påminna mig lite då och då om att jag faktiskt inte behöver göra något hela tiden. Nu blev jag äckligt sugen på en fet godispåse, tack Malin, tack!


Ville


Alice



Alice och Ville kunde inte enas om bollen



Leo


Först var det Alice tur...


..sen blev de Leos


Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test