Jaha då har man fått jobb i Colorado

...Men tackat nej! Helt sjukt!!! Fick precis ett jobb erbjudan. Ca tre veckor i Colorade i västre USA, och det är nu! Skulle i så fall åka nästa vecka. Jobba hos en familj där och ta hand om deras barn. En svenska mamma som flyttat till Colorado och gift sig men en man, som åker hem ifrån iblan. Behövde då någon som kunnde hjälpa till med barnen och jag fick frågan. "Du hade varit perfect" Hjälpe alltså! Låter det inte helt sjukt. Men eftersom jag jobbar här i falkenberg och ska till Italien var jag tvungen att tacka nej :( Men dom kommer antagligen att fråga mig igen nästa gång det behövs. Nu är det bara det att jag verkligen måste sätta gång med mitt körkort, för familjen vill att jag ska kunna köra bil. Herre gud alltså, jag kanske kan få jobb  i Colorado någon gång snart. Och det hade passat mig så bra, åka iväg och bara ta hand och leka med barn!!! Finns det något bättre för mig!?!?

Tjoflöjt  /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test